آقا کسری آقا کسری ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دردونه مامان و بابا

پسرم هرچی بزرگتر میشی شیرین تر میشی

1392/11/9 8:44
نویسنده : مامان کسری
511 بازدید
اشتراک گذاری

کسری عزیزم دردونه مامان و بابا ، دیگه داریم کم کم به آخر سال نزدیک میشیم بهمن ماهم اومد و داره به اواسطش نزدیک میشه عزیزم خداروشکر میکنم که هر لحظه تو زندیگیم دارم با شیرین زبونی های تو و کلمات و جملاتی که با اون زبون شیرینت برام بیان میکنی بیشتر و بیشتر انرژی میگیرم ازت . دیگه الان سه ماهی میشه که قشنگ حرف میزنی کامل . و حواست به همه چی هست . راستی این خبر خوب باید بدم به دوستایی که میان وبلاگ کسری رو میخونن من دی ماه تو محرم صفر یه سفره ابوالفضل نذر داشتم وادا کردم از اون به بعد آلرژی کسری به طرز معجزه آسایی بهتر شده بردیمش پیش دکتر فوق تخصص آلرژی برای تست که خداروشکر از 19 موردی که بهش حساس بود الان فقط دو مورد دیگه باقی مونده

خدایا شکرت به خاطر همه مهربونی هات به خاطر اینکه ما بنده هاتو هیچ وقت از در خونه ات ناامید برنمیگردونی .

خدایا شکرت به خاطر وجود همسر مهربون و گل پسرم .

خدایا شکرت به خاطر همه چی ................... .

توضیحاتی راجع به سفره ابوالفضل :

2 دی ماه مصادف با اربعین حسینی سفره ابوالفضل با تعدادی کم مهمون تو خونه امون برگزار کردم . این نذر برای سالهای پیشم بود که ادا نکرده بودم ولی دیگه امسال دیدم خیلی دارم تنبلی میکنم دیگه برگزارش کردم. (البته با کمک خواهر ، مادر، خواهرشوهر، مادرشوهر) . این سفره خیلی بهم آرامش داد اصلا هم سخت نبود و به راحتی انجام شد .......... امید است (قبول حق) باشد .

تمام دوستان را دعا کردم .

رونوشت:

راشین عزیزم امیدوارم تو هم حاجت روا شی و به خواسته دلت برسی.

سپیده خانم عزیزم، مرسی از اینکه به زود به زود سر میزنی ........... خوشگل خاله رو ببوس .

تمام دوستان وبلاگی که به وب پسر من سر میزنین و نظر میزارین ، سپاسگزارم و شرمنده همگی هستم چون هنوززززززززززززززززززززززززز نتونستم عکس بزارم . هر دفعه میخوام لب تابو تو خونه بیارم وسط از توش تو وب کسری عکس بزارم این کسری مگه میزاره اصلا اجازه نمیده دستم بهش برسه ..... و اینو میدونم که وبلاگ بدون عکس جذابیتی نداره .......... چشم عزیزای دل .

 

پسندها (1)

نظرات (2)

ندا مامان پارسا
12 بهمن 92 1:11
عسل جون واقعا خوشحال شدم بابت خوب شدن آلرژی کسری گلی ایشالا به زودی کلا برطرف بشه ماشالا به این پسر شیرین زبونت از طرف خاله ندا ببوسش
مامان کسری
پاسخ
سلام ندای عزیزم خوبی؟؟ پارسا چطوره؟ مرسی از اینکه به وب کسری سر زدی عزیزم ........... ببوس گل پسر نازمونو. آره خداروشکر میکنم که پسرم تقریبا آلرژیش خوب شده . من و باباش کلی ذوق کردیم و همه اینها رو مدیونه خدای مهربون هستیم .
سپیده مامان درسا
22 بهمن 92 2:47
سلام عسل عزیزم خوبی نمیدونی دارم از خوشحالی بال در میارم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که گل پسر نازمون حالش خوبه انشالله همیشه صحیح و سالم باشین در کنار هم نذرتم قبول خانومی ببوس گل پسر نازتو از طرف من و درسا