آقا کسری آقا کسری ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دردونه مامان و بابا

آغاز ماه مبارک رمضان

1392/5/26 9:09
نویسنده : مامان کسری
538 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربونم ازت ممنونم . روزی هزار بار خداروشکر میکنم که یه پسر دوست داشتنی یه عشق یه زندگی یه نفس به من داد. و از خدا میخوام به تمام مامانایی که نی نی میخوان زودتر یه نی نی از بهشت براشون بفرسته.

بوی ماه مبارک رمضان دوباره تمام شهر رو گرفته . دلم برای سفره افطار - اذان موذن زاده - ربنای شجریان - برنامه های قبل از افطار - سریال های بعد از افطار - تنگ شده بود . خیلی دوست داشتم از روز اول شروع کنم به روزه گرفتن واقعا دلم لک زده بود برای یک روزه . ولی افسوسسسسسسسسسسسس که نشد. امیدوارم بتونم سعادت اینو داشته باشم که روزهای دیگه روزه بگیرم.

کسری عزیزم دومین ماه رمضانیه که با مایی . از خداورند مهربون تو این روز که اولین روز ماه مبارکه میخوام اولا آلرژی کسری خوب شه . دوما همیشه سالم و شاد و سرحال باشه و به من و باباش هم سلامتی بده که بتونیم مواظب پسر نازمون باشیم. تا یه پسر صالح بار بیاریم. الهی آمین

کسری یاد گرفته جدیدا می گه (ای خدا) . ای خدا صداشو بشنو و آلرژیشو خوب کن.

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریمش
23 تیر 92 12:31
ای جان بیام گازش بگیرم با این خنده قشنگش