آقا کسری آقا کسری ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دردونه مامان و بابا

امسال روز پدر

1392/4/16 12:46
نویسنده : مامان کسری
234 بازدید
اشتراک گذاری

تو بلوری،گل نازی،گل ناز،خنده کن کودک من،بنشین،مثل پروانه ی شاد،بر گل دامن من،کودکم،از تو جانم به تن است،جایت آغوش من است.

امسال روز پدر، پسرم خیلی دوست داشتم جمعه صبح برم سر خاک بابایی ها . هم بابا حسن (بابای بابا کوروش) هم بابا جون (پدر عزیز خودم) روحشان شاد. آخه بابا کوروش امتحان داشت پس بنابراین نشد جمعه بریم بهشت زهرا بگذریم.......

جمعه صبح زود بابایی از خواب بیدار شده بود و شروع کرده بود به درس خوندن تا شما خوابی . آخه مامانی شما اصلا اجازه نمی دی بابا کوروش درس بخونه تا بساط کتاب و جزوه هاشو پهن می کنه شما میری سراغشون. به خاطر همین جمعه از 7 صبح تا 30/10 که شما خواب بودی درس خونده بود و زحمت کشیده بود رفته بود نان تازه خریده بود آورده بود برای صبحانه و صبحانه رو آماده کرده بود تا ما بیدار شیم. (بابا کوروش مرسی از این همه محبت) امسال من چون وقت نکردم برم بیرون برای بابا خرید کنم برای کادو روز مرد به خاطر همین نقدی حساب کردم . الهی که همیشه سالم وسرحال کنار ما باشه. کوروش عزیزم روزت مبارک گلم. بعد از صبحانه حدود ساعت 11 صبح بابا کوروش، کسری جونم رو برد بیرون که آخرش ساعت 12 زنگ زد گفت رفتین پارک و شما به هیچ وجه حاضر نیستی برگردی خونه لبخند ولی به هر حال ساعت یک اومدی با بابا خونه و قرار شد بابا کتاب و جزوه هاشو جمع کنه بره خونه مامان عشرت درس بخونه بعد برای ناهار بیاد خونه. که اون روز من برای ناهار قیمه بادمجان درستیده بودم . ساعت 3 زنگ زدیم به بابایی که بیاد خونه ناهار بخوریم . ده دقیقه بعد بابا اومد و با هم ناهار خوردیم بعدشم یه خواب آخییییییییییی خیلی کیف کردیم . بعد من و شما رو بابا رسوند پارک خودش برگشت خونه درس بخونه و دو باره دو ساعت بعد اومد دنبالمون . من و بابایی اینقدر هله و هوله خورده بودیم اصلا قصد شام خوردن نداشتیم سیر بودیم ولی شما ساعت 9 که سوپ خوردی بازم هی می گفتی به به به به بعد رفتی کشوی سفره رو باز کردی و زمینو نشون دادی یعنی سفره پهن کنین وسط شام بخوریم عاشقه اینی که سفره بزاریم وسط و روی زمین شام بخوریم . بعد بابایی گفت عیبی نداره بخاطر بچه شام گرم کن و سفره بزار که ما هم اطاعت امر کردیم . عزیزمممممممم نوش جونت . عمه اعظم برات یه کفش خریده که هر وقت ازت می پرسیم کسری کفشتو کی خریده؟ فوری میگی عمه عمه .. الهی دورت بگردم . جدیدا هر چیزی رو که میخوایی هی می گی بده منه بده منه یعنی بده مال منه .

مرد کوچولوی من روز شما هم مبارک امیدوارم در کنار پدر مهربونی چون بابا کوروش سالیان سال خوش و سلامت و شاد باشی. البته منم در کنار شما بغل

 کوروش عزیزم دوست دارم و برایت آرزوی سلامتی و سعادت و موفقیت دارم. روزت مبارک عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده مامان درسا
5 خرداد 92 11:14
الهی که همیشه زیر سایه خدا صحیح و سلامت باشین و با دل خوش زندگی کنین


مرسیییییییی گلم
مدرســـــه ی مامان هـــــــا
5 خرداد 92 11:38
سلام مامان مهربون

خوشحالیم که با مامان خوبی مثل شما آشنا شدیم.

عزززززززیزم!تبریک میگم به خاطر این هدیه ی زیبایی که خدا بهتون داده.خدا بهتون ببخشه.

خدا پدران بزرگوارتون رو رحمت کنه.

مدرسه ی مامان ها محیطی است دوستانه و صمیمی از جمع مامان ها ، که مامان ها با نظرات خودشون تجربیات خود رو به هم انتقال میدن و از هم چیز یاد می گیرن.

خوشحال میشیم که شما هم به جمع مامانهای مدرسه اضافه بشین و از تجربیات و نظریات خوبتون بهره مند بشیم.

با تشکر







خواهش میکنم منم خوشحال میشم با شما در ارتباط باشم