آقا کسری آقا کسری ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دردونه مامان و بابا

یا امام زمان ادرکنی

1392/5/26 9:13
نویسنده : مامان کسری
445 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم الهی که امام زمان پشت و پناهت باشه . امسال برات نذر کردم آجیل مشکل گشا که تا سال دیگه آلرژِیت خوبه خوب شه کاملا تا برات بگیرم و پخش کنم البته امسال هم یکمی گرفتم و با شکلات قاتی کردم و پخش کردم . شب تولد امام زمان یکشنبه شب بیرون خیلی شلوغ بود رفتیم دور زدیم شیرینی خوردیم کلی حال کردیم . امیدوارم همیشه عید باشه و مردم شاد باشن . همه جا رو تزئین کرده بودن همه جا خوشگل شده بود اون شب تا نصف شب تو کوچه بقلیمون بزن و برقص بود . تو هم که عاشقه رقصی جدیدا صبحها زود بیدار میشی و می گی نانای نانای تا برات تی وی روشن کنم و بزنم کانال شو تو هم باهاشون برقصی . تازه اگه دوست نداشتبه اشی و آهنگ مورد علاقه ات نباشه کنترلو برمیداری خودت و کانالها رو عوض میکنی و دوباره شروع میکنی به رقصیدن. پسرم انشاءاله که همیشه شاد و سرحال باشی و همه روزت عید باشه .

بگیر دستامو          با من حرف بزن       به من نگاه بکن .......................           یا مهدی        

الهم صل علی محمد و آل محمد

بفرست صلوات رو برای سلامتی امام زمان - همه بچه ها - همه مامانا و باباها  

و شفای همه مریضها 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده مامان درسا
4 تیر 92 13:33
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم