آقا کسری آقا کسری ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دردونه مامان و بابا

کسری 17 ماهه مامان و بابا

1392/4/22 9:48
نویسنده : مامان کسری
201 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دوشنبه مورخ ٢/٢/١٣٩٢ کسری جونم ١٧ ماهه شد عزیز دلم . از سرکار اومدم خونه مامانی دنبالت ببرمت خونه . تا منو دیدی اومدی جلوی در و گفتی بقل . کلی ذوق کردی ، ناهار خوردم بعدشم حاضر شدیم راه افتادیم به طرف خونمون ، دیگه خودت تا خونمون راه میری فقط بعضی وقتها خسته که میشی میگی بقل . بچه ها داشتن تو کوچه فوتبال بازی می کردن خیلی ذوق زده شده بودی میخواستی باهاشون بازی کنی ولی اونا بزرگ بودن . عاشق بچه ها هستی . وقتی با کلید در و باز کردم شروع کردی به گریه کردن که چرا میریم خونه!!! تو آسانسور کلی گریه کردی دوست نداشتی بیایی خونه . رفتیم خونه کارتون پنگول داشت میداد تلویزیونو روشن کردم برات . سوپ برات گرم کردم و بهت ناهار دادم خوردی . بعدشم نیم ساعت بعدش با هم خوابیدیم تا ٢ ساعت . بعد دوتایی بیدار شدیم به بابایی زنگ زدیم گفت دنبال کارهای عمو داریوش که قراره اسباب های خونه اشو بفرسته براش (اونا تازه رفتن مالزی) برای زندگی و کار. یک ساعت بعد بابایی اومد دنبال ما ، ما هم باهاش رفتیم خونه مامان عشرت . شام هم اونجا بودیم کلی بازی کردی ساعت ١٠ برگشتیم خونه . ساعت ١٢ خوابیدی . قبل از اینکه بخوابی کلی با من و بابایی دالی بازی کردی . الهی مامان فدای اون چشمهای قشنگت بشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)