آقا کسری آقا کسری ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دردونه مامان و بابا

عاشقه آچار و چهارسو و وسایل بابایی

1392/2/30 9:00
نویسنده : مامان کسری
289 بازدید
اشتراک گذاری

شبها هی میری ماشینتو میاری وسط چون خودت زورت نمیرسه اشاره می کنی که برام برگردونید ماشینو برات وارونه می کنیم بعد شما میری سراغ کمدی که کیف وسایل بابا اونجاست هی اشاره می کنی تا برات یه آچاری یا چهارسویی چیزی بیاریم بعدشم میری سراغ ماشینت تا درستش کنی .

بعضی وقتها هم میری یه پارچه سفید داری برای خشک کردنته برش میداری میندازی رو سرت که جایی رو نبینی بعد شروع میکنی به راه رفتن هی میخوری زمین . یا اینکه اگه روسری من دمه دست باشه با اون اینکارو میکنی بعد هی میگی دا دا یعنی دارم باهاتون دالی بازی می کنم .

نمک زندگی من و بابا تویی. عاشقانه شبها بابا باهات بازی میکنه هی خم میشه میری پشتش میشینی دوره اتاق تو رو راه میبره . یا اینکه بهت میگه کسری برو قایم شو بدو میری تو اتاق خواب پشت در قایم میشی بعد بابا هی صدا میکنه کسری کجا رفتی کجا رفتی؟ بعد یه هویی بدو می دویی میایی بقل بابایی . خیلی این بازی رو دوست داری . یا اینکه بابا کوروش گرگ میشه بیاد تو رو بخوره تو بدو میایی بقل من که تو رو نخوره یا پشت من قایم میشی.

وقتی میخندی انگار دنیا رو بهم دادن . انشالاه همیشه لبات خندان باشه پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملیح
30 اردیبهشت 92 9:22
من به این خنده ها میگم خنده های زندگی بخش. خدا حفظش کنه انشاله


الهی که همیشه همه نی نی ها خندان باشن
سپیده مامان درسا
31 اردیبهشت 92 10:09
مرسی گلم . انشااله درسا جونم همیشه شاد و خندان باشه زیر سایه پدر و مادر.