آقا کسری آقا کسری ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دردونه مامان و بابا

عشقه واقعی

1392/5/26 9:12
نویسنده : مامان کسری
491 بازدید
اشتراک گذاری

کسری عزیزم امروز که دارم این مطلب رو برات می نویسم یکشنبه 9 تیر ماهه.

راستش نمیدونم از کجا شروع کنم فقط و فقط میتونم بگم خدایا شکرت بابت همه چی . برای اینکه پسری به من دادی که بوی عشق میده . نفساش به من قدرت نفس کشیدن میده . نگاهش به من عشقه میده . شیطنتاش به من انرژي میده . گریه هاش قلبمو به تپیش میندازه . قبل از اینکه بچه دار باشم عشق یه جور دیگه بود برام عشق به شوهر ، عشق به مادر ... همه اینها یه جور دیگه بودن . الان عشق یه جور دیگه اس. با یه نگاه دیگه . تازه میفهمم عشقه واقعی یعنی چی؟

خدایا ازت میخوام به تمام کسانی که نی نی ندارن و نی نی میخوان یه نی نی سالم و خوشگل از بهشت هدیه کنی. تا کسی مادر نشه عاشق نیست . عشقه به فرزند عشق بدون چشم داشته . وقتی مادر میشی دیگه خستگی برات معنی نداره . هیچ چیزی نمی تونه به اندازه فرزندت شادت کنه. وقتی بچه آدم سالم و سرحاله با یک لبخند ، دل مادرشو می بره ....... می بره به بهشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)